Det öser ner + en lång promenad= Mysigt ^^

Godkväll alla underbara ^^

Va nyss ute och gick en lång promenad med mamma och pappa. Vi gick runt rönninge sjön ^^
Rätt skönt faktiskt även fast det regna, jag lyssnade på musik och kunde gå runt i mina egna tankar och funderingar, villket jag gillar.
Jag gillar ibland att låsa in mig i mina egna tankar och komma bort från verkligheten, som en dröm typ.
Ni kanske tycker det låter töntigt, men sån är jag.. mina funderingar är starkare än mina ord typ :P eller hur man ska säga, svårt att förklara. haha hoppas ni förstår vad jag menar i alla fall :)


Ska dricka en kopp med varm choklad och äta något gott som socker kaka :)
Blöö åt upp alla jordgubbarna förut som fanns kvar, ok bara några stycken -suck-

Kanske skriver något mer sen vi får se.

Kram så länge :D♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0