Diabetes = Jobbigt -.-'

Ja, det där med att träna idag gick juh inte så bra :(

Först så går jag (prob med knän) aa sen så känner jag mig lite yr och så, självklart så ska jag då ha känning 2,4 är inte riktigt någon höjdare om man nu säger så -suck- då var det bara att trycka i sig dextro och ta och åka hem och käka något ordänkligt!

Hatar att sådant kan förstöra så mycket, riktigt irriterande faktiskt. Sjukdomar kan hindra så mycket blääh!

Nu ska jag typ se om jag hittar en film, om jag orkar se det.
Idag måste jag sova tidigt för ska jobba lite på mammas jobb imorgon, dom vill typ ha hjälp på tomten som dem har där, så vi ska gräva och hålla på waah vad jag kommer vara död i ryggen då XD  Kommer behöva gå upp halv 7 på ett sommar lov :( not good not good!

Sådan har jag haft i grön :D nu har jag en annan som ser ut så här :
den där vita platta saken, och burken de andra sakerna har jag inte!
And jag har denna pump i den nya modellen, fast min är då lila :) 
And i use this nål :D 

Jag har testat många olika nålar, men tycker att denna är absolut bäst :) lätt att köra in, den är ca 6mm lång bara så det är inte sådär jätte mycket, hade en förut som vart typ över 2 cm tror jag fast det var en plast nål, den hatade jag stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0