Diabetes,mörda myggor!

Har vart ute och gått eller gåt och gått,,jo jag har gått, men mest har jag nog fhigtat med MYGGORNA! grr hahaha
Jag slog dem, dem bet mig osv,, jag sprang dom flög snabbare usch vilka hemska kryp dem här :'( kommer klia jätte mycket i natt säkert, men hoppas dem inte fick någon riktig tugga :)


Efter det hoppade jag in i duschen, och nu har jag nyss bytt nål och satt den på rumpan, brukar alltid ha den på magen men ville testa att ha den någon annan stans :)

Jag har Diabetes villket ni kanske viste eller inte :) Har haft det hmm 6 år och är inne på mitt 7:de. Fick diabetes när jag gick i 2:an mot skolavslutningen då var jag 8:år ^^
Nej diabetes är inte kul, nej jag älskar det inte och ja det är piss jobbigt! haha :) men man får leva med det man får antar jag. även fast man hatar det i många tillfällen!

Själv tycker jag inte att man behöver acceptera att man har en sjukdom, men man måste förstå att den alltid kommer finnas hoss en (ialafall oftast) och man får göra så gått man kan för att få det att funka ^^ för att inte sköta en sjukdom, leder till konsekvenser, och diabetikers konsekvenser är rätt stora tyvärr :/

Men om ni har frågor om dia eller vill att jag ska visa bild på lite prylar, så får ni hojta till.. men tänkte att ni får se det imorn, ska visa min Pump,blodsockermätare och var jag har nålen för tillfället haha pinsamt att visa rumpan men ska försöka dölja den så gått jag kan ;)

Drogad? O.o


Kommentarer
Postat av: Linh

Viissa dina saker :D har aldrig sett sånt ._.

2011-06-22 @ 22:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0