Fjädrar & Simfötter? :S

Idag har jag vart i stan typ halva dagen :) träffade amy och calvin :P  Hmm vi hade väl kul antar jag XD

Ialafall mitt på plattan så låg det en hög med fjädrar typ söndrade ägg och en bit bort var det simfötter med fjädrar på :S man undrar vad som hänt där!!??

Ok idag har 2 saker hänt som kändes lite say what??

1. Gjorde grisnäsa åt en buss,, så en fågel sket på mitt finger som straff!!

2. Skulle till toan och tvätta fingret! en kille kollar på mig rakt in i ögonen,, jag kollar tillbaka, sen spärrar han upp ögonen och ser skit läskig ut,, och säger någor jag inte hörde..

hahaha jag och amy springer som idioter därifrån och jaaa jag kände mig extremt utstirrad av alla XD

Ska ialafall gå och sova nu :) är riktigt trött efter en lång dag ^^

Imorn ska jag nog bara vara hemma, städa lite kanske ^^

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0