Förlåt för dålig uppdatering :(♥

Heej!!

Gud förlåt verkligen för dålig uppdatering :(

Men har solat och badat precis hela dagen :O haha nu ser jag verkligen ut som en tomat D: XD

Usch usch, känner mig inte fin och det gör extremt ont heheh well well får skylla mig själv D:

Hmm vi badade i havet typ på en ö där det var massa kor dem var ksit läskiga fast ändå så snälla :D

haha idag när vi cyklade hem från stranden åkte det en kille på en moped, såg inte riktigt hur han såg ut, haha så gjorde jag en slängkyss, guud va sööt han var man såg hur han loog, ögon verkligen glittrade, är kär i denna kille, hoppas jag ser han igen ♥______♥''

Aa ska sova snart tror jag är jätte trött,, eller ok det blir aldrig som jag säger hehe *busig*

Men har inget att skriva just nu och ska se om jag fick några fina bilder på dagen idag, men kameran är död så får väl ta och ladda den under natten så får vi se om dom dyker upp imorn :)

Puss & Kram så länge :) ♥

<-- MOI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0