Frågan: Varför sminkar du dig inte längre?

Heej :)

Hade fått en fråga: Varför sminkar du dig inte längre?

Finns en rätt vanligt svar på det,, jag orkar inte, jag vill vara naturlig sminkat mig för hårt ett tag i mitt liv, det förstör hyn, mascara använder jag när jag vill se lite finare ut,, ibland täcker jag finnar med foundation.
Men ärligt jag orkar inte hålla på och kladda med massa saker, framför allt nu när det är sommarlov ingen idé vist ska jag träffa någon kille kanske jag gör mig lite fin med smink osv.. Men annars vad gör man sitter och däckar, kollar kläder badar osv.. Då behöver man inte smink.
Och ska man bara kunna synas om man har smink på sig? Nej det tycker jag inte.

Men jag gillar att sminka mig och allt sånt älskar smink..
Men tror mest att någonstans vill jag inte vara den jag var förut och därmed så blev det de jag kunde förändra att ta bort sminket. Men jag använder fortfarande smink, även fast jag inte använder 7kg som jag gjorde förr :)

Så nu vet du :) Älskar smink, men behöver det oftast inte ^^
För ett tag sen typ 1-2 år vet inte. 
Se jag har lite smink fof :D
Och ibland pallar jag inte ha något alls :)

Kommentarer
Postat av: Linh

Du e söt me smink utan smink och me lite smink :D

jag använder allldrig smink nu bara lite eyeliner ibland på fester o så :D

2011-06-22 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0