Från det ena till det andra!

Yttligare en dag på sommarlovet :)
Jag vet inte om jag gillar eller inte gillar :P jag Älskar sommarlov men ibland är det så segt, man känner sig lixom rastlös om ni förstår? :)

Tänker ialafall göra lunch snart, sen måste jag städa mitt stökiga rum, typ en madrass på golvet + kläder + massa annat skit som påsar smycken hatt, böcker osv.. usch hatar stökigt rum, man sover oroligt, och det känns lite smutsigt. inget emot stökiga rum, men för att man ska må bäst, så ska man hålla det hyffsat rent :D

mmm Är jätte sugen på att göra någon sallad med dressing :D Hoppas vi har det hemma, så fall ska jag göra de!

Har ingen aning om vad jag ska göra mer, antagligen lite hemma spa, ha ansiktsmask och hår inpackning och sånt där.

Har alla nya bilder är på min brors data och han sitter vid den hela tiden, och kameran har gått sönder -.-' men ska försöka få in bilderna från förra helgen eller när det var :)

Såg också något tråkigt på facebook, även fast man knappt känner till saken, så blir man lite ååå.. som att man själv vart med om det, fast under kortare tid..



Vad brukar ni göra under sommarlovet, och vad ska ni göra? är lite nyfiken ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0