Godmorgon :)

Hej har nyss vaknat och ätit min frukost :D

En macka med görka sen juice :P anoorlunda frukost va? ^^

Idag ska jag inte göra något speciellt bara ta det lugnt och kolla på tv antar ja XD är rätt bra på de!

Har inga bilder från midsommar för att jag är inte son som gillar fotta släktingar osv.. för vissa av dem gilar jag inte ett dugg, och sen pallar jag inte hehe :P


Hur har ni haft det på midsommar då? :D hoppas ni har haft det underbart ^^

Själv har jag väl haft det sissodär men så brukar det alltid vara.

Imorn fyller Amy år så tror vi ska ut och äta på kvällen :)

Själv måste jag palla gå ner till centrum och beställa klippnings tid så jag kan bli av med mitt slitna hår.
Mitt hår blir slitet så jäkla snabbt fattar inte varför :O klipper mig ena dagen 2 dagar senare ser det ut som det gjorde innan jag klippte mig -.-' -suck- Well I think thats life XD

Puss♥♥

btw: Det där är min pump XD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0