Huvudvärk

Morrniinngg!!!

Usch vad jag är uttråkad :P

men men, vad ska man göra åt saken ^^

Vaknade med huvudvärk och har det fortfarande D:

Vi typ stor städar huset verkar det som? vaknade av massa ljus också, så jag antar att det var städning i full gång, så bestämde att fortsätta städa mitt! intressant vaa?? :D hahah


Vad jag vill göra är att, gymma men mamma kände sig lite sjuk, så vi kanske gör det senare ^^ Jag vill också shoppa en MASSA! haha typ komma hem med 10 olika kassar, villket aldrig kommer hända XD  aa sen vet jag inte vad jag vill gör,, eller joo.. i näsbypark finns det en salong som är ett spa room1 eller room 101 eller vad den heter, dit vill jag och får ansikts behandling :)  Vill också klippa mig, pierca naveln, och massa saker som jag aldrig kommer få blää på de.
usch vad fula bilder :)
FIIN min XD hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0