Jordgubbar :)

Godkväll söta människor där ute :D

Idag har min dag verkligen vart seg.

Men imorn är det skola eller skola och skola vi ska till ängsan och bada.. skit kul just nu lixom wrong week -.-'
Men jag får väl sola eller inte haha kanske jag kan putta i alla andra ;) nej men vi får se jag kommer nog bara sitta och kolla rakt ut i intet ^^ rätt bra på de.

är så glad att det bara är 2 dagar kvar sen har jag SOMMARLOV! yippiee de ska bli jätte skönt faktiskt, men rätt tomt, det är så mycket som försvunit lixom.
Aja, på tisdag har jag juh skolavslutning men kommer nog inte kunna vara med alls för jag och min familj och en till ska åka till globen tror jag? och kolla på Linkin Park :D
Älskar dom tycker sångaren har skit skön röst man blir lugn av den :)

Vad tycker ni om Linkin Park?? om ni inte har lyssnat tycker jag att ni ska de ;) Någon som ska dit föresten? :D

Igår kväll tog jag och amy massa bilder, men dom är på den stora datan.. så ja dom finns på Facebook ialafall några :) Ska se om jag kna låna hans data någon dag och lägga upp, för kameran har typ gått sönder :S uuopps det är inte mitt fel men ändå man får lite dåligt samvete :/

Men vi får höras imorn ska försöka uppdatera mer men som jag skrev i inlägget innan har en liten jobbig period så ni kanske får höra lite gnäll, men ska faktiskt hålla humöret uppe det har jag lovat mig själv ^^
Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0