Kattnamn? :)

Helluu :D

Jag sitter och funderar på katt namn till honor :s kommer typ inte på några, vill inte ha namn som clara eller anna eller sånna namn, om ni förstår vad jag menar :)
Har ni några idér på fina katt namn, för själv har jag inga! brukar alltid ha fullt med sånt i hjärnan men nu har jag det inte :O Ni får hjälpa mig komma på :D

Okej nu ska jag kolla vidare vart man kan köpa kattungar, vi behver ny nu när båda våra katter gått bort, väldigt tragiskt och jag saknar dom båda.
Den ena dog i vintras den andra nu i veckan. den ena 19 och den andra 10. Sune dog hemskt, han skulle inte ha dött, han var fortfarande en sprallig katt, men somsagt bilen var för snabb för hans små ben, och olyckan inträffade. Den andra katten var gammal och behövde somna in. så båda våra katter fick somna in på mindre än ett halvår. Men har bestämt för att inte sörja för hårt :) Låt dom båda vila i frid ^^
xoxo

Kommentarer
Postat av: Karin

Soya, Disa, Nea, Nike, Elva, Ilona, Sita, Cosmos, Elli, Estra, Tilly, Tilja, Lea, Tuna

2011-06-19 @ 11:43:14
URL: http://www.karinsvensson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0