Kom nyss hem ^¤^

Heeej :D
Kom nyss hem från min kusins student.. vist det var kul.. men orkade inte vara social eller något.
Har lixom vart lessen sen igår och typ gråtit 1000 timmar blöö!



Men ialafall :D hon var jätte sööt som vanligt :D och jag älskade klänningen jag hade på mig tyckte den gav mig en fin figur hihi ^¤^

hmmm oOOoo har sovmorgon imorn YIPPIIEE!! våran so lärare tyckte tydligen att han hade tragigt över på typ alla lektioner (villket han gjort) och tyckte vi skulle få något i ersättning :)

Vad mer händer imorn ??? ingen aning faktiskt XD haha vet bara att vi ska fortsätta med tårtorna på HK förra gången bakade vi juh bara själva tårtan.. och imorn såå ska vi få sätta på roliga och goda saker på:D hoppas hon har typ köpt figurer och sånna saker,, typ dekrationer :)

Idag är jag tjock som tusan hahaha min kusin hade bakat typ en kaka som var aaaasssssss GOOOODD!! me and my brother love it! vi åt typ 10st var XD hahah vadå diabetes :P

Jaa ni får sova så gott alla söta änglar :)

Ska försöka lägga in bilder imorn ^^ orkar inte ladda ner dom från kamerna nu laattis :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0