Lite sol iallfall :D

Godmorgon :D eller förmiddag ^^

Vaknade runt 11 today.. fast först blev jag väckt av amy som ringde halv 9 tror jag -. -suck- sov kvinna!! :D


Iallafall ska snart hoppa i duschen och göra mig iordning bla bla bla ^^

Men har ont i magen :( ska aldrig mer äta!  haha oki det är en lögn men mat gjorde så jag fick ont i magen :/


Jag mår annars bra tror jag ^^  Huur mår ni??


Just nu sitter jag ute i den lilla solsom finns :D  och bloggar :)

När jag och Amy är istan ska vi gå till top shop, oc en annan affär mest, för vi ska kolla på underkläder hehe :D occh hårärger som är lite udda ;)

Sen kommer vi nog kolla runt som vanligt ^^  Senare ska vi möta upp Amys pappa och käka med han wiii :D

Aa sen ska jag väl hem eller vidare till amy, ingen aning om vad vi gör XD
Men imorn ska jag klippa mig iallafall, och det ska bli skönt meheheh!

puss&kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0