Modell jag? haha :D

Heeej det var ass kuuuul att köra gocart MOI LOVE IT!! :D även fast jag inte körde snabbt.. hehe vågar ej det :(
Men nästa gång då jävlar ska vi satsa på fart mowhahah :D

Ska äta nu, grillad lax med någon coscos sallas eller vad det heter ^^

Hahaha ibland får man vell bara skratta?
Man lägger upp bilder på dayviews.com för att man har lite kul.. man får typ 2 medelanden från 2 fotobolag mäniskor som söker modeller till sitt fotobolag. Ja, självklart tackar jag nej.. mitt liv aldrig att jag vill vara modell... vist det är kul att bli fotad och allt. men jag passar inte så bra.. kommer behöva hålla in magen bli sminkad får mer finnar än vanligt osv!

Så nej tack inget modellande från min sida ^^

Men puss vi hörs :)

Ska visa bilden alla nappade på :S
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0