Morgong :)♥

Godmorgon :)
Har precis gjort mig iordning det enda jag behöver göra sen är att ta läppsyl och packa lite saker, kolla vart jag har tågkort osv ^^

Ska gå 10.10 så jag hinner till tåget, där amy möter upp mig sen åker vi hem :)


Kommer nog blogga från hennes data med ^^

Senare idag så kommer jag åka till min mormor och sen vara borta tills på söndag, och då när jag kommer hem så får jag starta upp och blogga igen. Det är juh midssomar så antar att det flesta gör något speciellt då! Så idag får ni lite uppdateringar, sen så får ni vänta på söndag och följa bloggen noga ;) ♥
Jaa borde väl snart gå, antar jag men det ser inte så lovande ut att gå ut, för det regnar verkligen nyss åskade det oxå :O Men regnet har faktiskt lagt sig lite pjuuh hoppas det inte öser ner på mig när jag går ut :) får ta parraply XD


Sådär lite random trött O.o

puss hörs senare♥

Kommentarer
Postat av: Linh

Haha :D

2011-06-23 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0