Olika frisyrer O.o

Hejj :)

Redan typ eftermiddag ialafall snart :) när klockan är halv 3 tycker jag det är fika dags altså dags för något att äta.

Men sitter och tuggar på mitt tuggummi som jag tuggat på sen kl 12 typ,, så jag fyllde på med ett till så jag får lite smak igen ^^

Chattar lite just nu och funderar på att ta en dusch, men ändå så orkar jag inte duscha lixom jobbigt att klä av sig och allt sånt skit haha XD

Assåå jag vill klippa mig nu!! Hoppas mamma har fixat en klippningstid hatar mitt hår det bara hänger.. dom som en mopps hår asså sån där städmopp -.-

I need a ny frisyr men vet ej vad.. kommer nog klippa som jag har nu men kortare ^^

Hur gillar ni ha håret? kort långt? uppklippt, rakt? osv? ^^ Berätta :D



AA oki det finns extreamt många olika frisyrer hahaha :D XD


Kommentarer
Postat av: Linh

älskar rakt :D och långt så ska de va volym där uppe xD

2011-06-22 @ 15:16:04
Postat av: Anonym

varför har du inte nåt smink längre ???

2011-06-22 @ 16:46:15
Postat av: conti

uppklippt kanske// de skulle kanske passa dig

abdi//

2011-06-22 @ 19:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0