Runniii ^^♥

SOLAR SOLAT SOLAT!! min dag har bestått av,, solning (även fast jag ej blir brun -.-') sen ätit lite, druckit mycket,, japp det var min dag,, eller juste har fottat lite bara för skojs skull XD

Känner mig lite yr och typ spy färdig kanske har fått solsting.. nääee tror ej de XD kanske bara ätit för dåligt, villket jag aldrig rukar göra så min kropp har nog ett ? i sig :P hehe

Jag hatar att jag ser att det börjar poppa fram moln!! fuck that shiet säger jag bara -.- oki heheh sorry för språket men erkänner det är bara några vita :D :D :D :D

Är lite nervös för att jag vet att det är en geting som surrar runt mig just nu, och som jag vet att min katt har retat upp till 110% känner att jag sitter i risk zoonen just nu,, ohoh! moi hatar GETINGAR!
Ändå har jag skrivit på något papper om getingar iallafall tror jag de va :D
Dom håller tydligen på att dö ut :(

BILDER:

ma bebbii :D♥♥

RAWR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0