Saknad, och en helt vanlig dag :)

Hejsvejs ^^

Amy sitter och läser en tidning, så jag tänkte skriva lite i bloggen :)

Vet inte riktigt vad jag ska säga men men,, ni vet en tidning tror den heter Solo, där kenza är på framsidan där man kan få en bikini någon som vet vart den finns kvar :D mehehe för där jag har sätt den har alla redan tagigt bikinin -.-
idioter XD

Är det bara jag eller skulle inte ni också vilja typ ha ett eget märke, typ göra någon egen hudprudukt eller klädesplagg, det måste vara extremt kul :D hmm villket aldrig kommer att häna :/ heheh

Lite senare om typ 40 min komer mamma hem tror jag, och då ska vi åka och gymma, Amy följer med :)

Vill också lära mig att sjunga,spela gittarr och dansa :O vilket heller aldrig kommer hända -suck-

Men ja det var allt för just nu, ha en underbar eftermidag :D

puss♥♥
haha i sommras ^^
Jennifer min älskling, träffade henne för första gången förra sommaren :) ser ni vi har lika tröjor! saknar hon jätte mycket. ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0