Sminkning :D

Heej :D
Amy håller på att steka pankakor som ser helt störda ut haha vi får se om dem blir goda ^^

Jag har mosad jordgubbar och gjort de till sylt :)
Hoppas allt smakar smaskens :D

Vi har inte gjort så mycket hatat MTV för att dom spleat samma 3 låtar 14000 gånger i rad :S

Sen har vi sminkat oss och fotat lite random bilder :D

Måste juh åka hem runt 3 halv 4 som att jag ska iväg senare så hinner tyvärr inte vara med amy så där jätte länge :/  Därför vi träffade så tidigt hehe..

what i said about rain.. jag gick till täbypar hotel sen började det verkligen SPÖ regna serriöst jag som trodde jag skue slippa paraply så tog ej med mig något.. haha alla kollade på mig som om att jag hade badat med kläderna på XD

men nu är jag iaafall i värmen och väntar på mat men ska typ äta ny så puss baii hörs senare ^^







Kommentarer
Postat av: Linh

Söta :3 De regnar nt här :o

2011-06-23 @ 16:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0