Sommar lov:D

SOMMARLOOVVV!!

hahahha äntligen :D Egentligen har vi skolavslutning ikväll men kan inte komma som att jag ska på konsert!

Idag har vi bara städat skåpen och kolat på teater som våran skola har gjort, den va bra men lite seg :/
Efter teatern gick jag nu hem och öppnade kuveret med mina betyg :D yippiiee hyffsat nöjd men missnöjd med vissa ^^

Nu ska jag väl bara vänta tills mamma kommer och Emelie, sen ska vi åka in till stan äta middag (tror jag) och sen drar vi vidare till globen och ser på Linkin Park, ska bli jätte kul :D synd att pappa inte ville följa med :/ hoppas han klarar sig hemma själv. ^¤^

Nu ska jag bara ta det lugnt och sitta vid datan och se på TV.

Vi hörs senare för måste hänga upp tvätten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0