Stucken..

Shoouue!!

Idag träffades klassen först vin ängsan (badstrand) och v i hängde där, jag och min kompis gick och köpte pigelin till alla i klassen med mina pengar men min mentor lovade att jag skulle få dem, sen ska jag be mamma sätta in lite pengar på mitt konto hehe ^^

Iallafall sen vid halv 12 slutade vi yippiie!!
Gick hem och åt lunch sen träffades jag och några kompisar för att bada skit skönt!! :D
Sen jaa just nu så kom jag just hem från stranden efter att ha gått på ett BI!!
ajj fy tusan vad ont det gjorde :/ hade glömt bort hur det kändes, men först förstod jag inte vad det va som gjorde hont sen lyfter jag min fot och ser att ett bi sitter fast under min tå!! tror jag skrek i timmar för att det gjorde så ont XD klantig man är :D

jaa mer har man inte gjort, ska åka och träna efer att vi har ätit aa sen ska jag väl bara ta det lugnt :)

Hur har eran dag varit? ^^

obs! inte bilder från idag ^^

Kommentarer
Postat av: jennifer

sluuuuuta va såååå fiiiiin!!

2011-06-17 @ 15:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0