Tja tja :D

Godmorgon :) Sovit gott? ^^
Själv har jag nog sovit gott, men är fortfarande trött XD
Ska fråga mamma om hon orkar åka ner till centrum sen när dom kommer hem.
Måste jh köpa present till Amy som fyller den 27, sen vill jag ha lite nya saker :D hehehe som vanligt kanske ^^


Ingen aning om vad jag ska göra idag?? hmmm hittar nog på något, ett måste är ialafall att fortsätta städa rummet :P

Men jag vill ha SOL! är trött på molnen nu, jag vill sola läsa en bok och dricka massa god saft inte direkt för det finns någon god saft för mig -.- men aa man får låttsas att det är de ;)

Funderar på att måla naglarna, mitt gamla är typ snart borta XD Hade vita naglar med olika smilisar på som jag målade, blev lite geggigt om man säger så hehehe :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0