Typ natt!! snart ny dag XD

Hej har fotat lite ego bilder, va piss irreterad på mamma -.- grr föräldrar... alla vet!

Snart om ca 11 minuter är det den dagen amy fyller år! hahah orkar ej skriva om henne. hon är en tönt som jag en tjockis som jag ok kanske inte hon är smal, lite smartare än jag i skolan annars korkare än alla, kort som jag hmm fast ändå typ längre :( knäpp i skallen som jag, torr humor som jag,, aa förväntar mig ett likadant 15 ålders år med henne :)


Jag mår bra känner mig pigg fast trött :D

Ska sova sart får så ont i huvudet hela tiden :(

Hmm kommer inte på något alls att skriva,, dumma mig!
Ge tips på vad ni vill höra eller aa vad ni vill att jag ska skriva om ställ frågot så blir det så mycket lättare :D
haha kan skriva från gruskorn till ett tjärnor,, tror jag :) ialafall mycket men det mesta är inge intressant så jag håller det i min mun ^^

Dålig bild kvalité :/ sry ^^
Förlåt för att ni fått smuts på skärmen :S

Alltså det här gör jag när jag är arg :D lyssnar på hög musik sjunger fotar aa typ de ^^ hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0