19.56 Söndag, dagen innan måndagen, och dagen efter lördag!

Ikväll blir det defenetivt hemma SPA!!

Känner mig sjukt ofresh! :( Villket jag gör de flesta dagar på sommarlovet XD

Asså jag vill gråta, jag vet ine varför, men vill bara :O

Sen får det gärna spö egna som inihelvete just nu.. för sen så vill jag faktiskt ha sool resten av sommaren,, eller ok det kan få regna några fjuttiga dagar då och då,, men serriöst inte hela tiden.. börjar bli så tråkigt med tråkigt väder :(

Depp väder= Depp Perioder, Glad väder= Happy Face :D

Känner mig trött, kanske borde sova, fast nee, då kommer jag aldrig kunna sova sen blöö O.o attans :(

Laa haha fick just höra av Rita att jag är "romantisk" :D
Rita: visar en bild på en kille som får ett sms där där dom skriver sen att han alltid får ett leende när han får sms av personen
rita: AWW!
Julia:ääh bajs på honom!

haha jaa sån är jag,, när jag inte får de varför ska det då vara romantiskt haha,, nee men vist de är romantaiskt men man blir juh såå avviis när man ser sådant!

Haha blir alltid det när jag ser, par,söta sms,söta ord,söta killar,söta tjejer, osvv...
alla som ser ut att ha det lyckligt blir jag avis på :/ fast vem blir inte?

"Aldrig Älskade Jag Dig Så Djupt, Som När Jag Höll På Att Mista Dig"

"Om Du Vore En Tår I Mitt Öga, Så Skulle Jag Aldrig Gråta, Av Rädsla Att Mista Dig"

"Du Ler,Men Jag Ser Att Det Inte Är Mot Mig, Kan Du Inte Se Att Jag Är Kär I Dig?"

"Rosor är röda Violer är blå Smultron är söta Och du är likaså"

"Förlåt mig allt ont jag säger Förlåt mig för allt jag gör Men förlåt mig dock mest för detta:
Att jag verkligen älskar dig"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0