Leker med bilder XD

Yo,yo,yoo

Gud vad det hålls på här XD vi ska göra om vardagsrummet, så allt packas ner, plockas ner.. osv.. jobbigt jobbigt :(
Undra hur det kommer se ut när et är klart? Vi ska iallafall ha exakt samma möbler bara nya väggar typ, slipa golv och måla tak blööh -.- Tycker sånt är så jobbigt kommer typ inte ha tv O.o eller jag vet inte såfall kommer jag väl få sitta på golvet, stackars rumpa :(


Men iallafall annars sitter jag och tråkar med picnik.com ett bild redigerings program där man får lite redegering gratis annars måste man betala :P

Tycker dom gör fina bilder ändå ^^ hehe

Kan visa, men det är abosulut inget bra program om man säger så, lätt och aa onödigt XD men det blir bilder iallafall :D
Kanske lite udda bilder, men ogilla dem inte eller ok ni får det, för min kropp är inte perfekt XD men håll åsikter för er själv :)
Annars komentera villt :D
Bild:

Orkar  inte göra fler bara för att visa er :P haha lät taskigt men kämpade lite snabbt med dom sista -lat- menar man klickar bara på en knapp så är det färdigt haha XD

Kommentarer
Postat av: Linh

Måste du ha den pump grejjen hela tiden elr ._.?

2011-06-26 @ 18:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0