Omg jag hittade han den sötaa!! :D ♥__♥'

Hej ^^


Är lite iriterad på glas här :O haha asså det är sjukt,, först så ska jag sätta mig i soffan, sparkar om kull glaset -.-
sen tar jag ett nytt håller hglaset i handen denna gång och sätter mig i soffan märker att något rinner på benet och kollar då lutar ja glaset så allt åker ut på mig och soffan.. hahah snacka om klant!
Har ni märkt det här med killar, säkert med tjejer med, men tjejer brukar oftas inte direkt prata med mig på de sättet, asså det är sjukt :S

Tex:

Killen: Tja snygging läget med dig då? :*
Jag: jodå bra, sj? :)
Killen: bra, fast lite kåt :$
Jag: aha trevligt för dig då?
Killen: aa Kan du göra något för mig i cam? ;) :* :$
Jag: varför skulle jag?
Killen: för du är fett sexig.. :*

OSV......

Hatar sådant, menar lixom finns det ingen vettig kille som bara vill lixom prata normalt, utan allt med sex att göra.. Riktigt pinsamt faktiskt, jag antar att det är många tjejer som är så också..

Alltså jag har inga problem med sådant alls,, men tycker det är lite jobbigt dem vet inte äs vem jag är förens dem frågar frågor som är lite obehagliga.
Lixom har jag pratar med personen några gånger då kanske man kan säga så, men nej inte första gången det gör mig bara :S totalt förvirrad och lite blää känslan, antar ni vet de, eller inte XD

HAHA,, eller som vissa personer,, dem bara cama? man bah aa oki :)
haha plopp: så ser man något man absolut inte vill se,, och det ända man gör då är blockar och tar bort..
För först är personen skit trevlig och så, sen så visar dem sin sak i stället för face,, i dont get it :S

haha titta så söt :D





OMG LITE SÅDÄR RANDOM! :D

Kommer ihåg en film ja såg med mitt ex som handlade om slås någonting, en skit snygg kille var där, sen jag söker på cam haha han kom upp!! mowhahaha :D tror nog mitt ex tyckte tjejen var snyggare men jag fall för killen :D Undra vad filmen hette skulle vilja se den igen O.o någon som har en aning det handlar typ om en kille som vill börja lära sig slåss på riktigt osv,, för att sen möta en kille som slår ner han,, sen han går spec kurs och lär sig det där, blir kär i en tjej,, sen på slutet som slåss mot varandra och aa dom båda skadar sig hårt,, men självklart vinner prinsen här nere :D Om ni vet namnet på filmen Skriv väldigt gärna en komentar om vad den heter skulle bli extremt lycklig då :DDD♥♥♥

Han är verkligen het :D  so sweet ^^

Hahah förlåt det blev lite woppooo när jag såg bilderna fick flash back oki åter ni ska få en bild på en cam en riktig cam XD

Perfect :D


Kommentarer
Postat av: Ritis!

Never back down heter filmen :P

Han är såå hawt!Och det är Jake Tyler också! (A)

2011-06-29 @ 00:39:08
URL: http://ritis.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0