:2

Blev lite förhinder, så tränar inte nu kanske gör det sen eller något vi får se :)

Mer bilder^^ :
Saknar detta hår,, nu är jag flintis och hatar de, ska skaffa hår förlängning, och jag ska aldrig klippa mitt hår mycker never ever again.. typ gråter :'(

Blöö!!

Hold my and, before you leave me.
My love is gone, now i just need to wait,, until it grows out!


Vi stalkade lite söta personer med :D eller aa iallafall med kameran :D

yes jag vill klättra nu högt högt och sen falla låg lågt för att sen få ett svalkande dopp i det blå ^^

Jaa det va typ allt, ni pallar nog ändå inte se mer hehe :D

Aja ska sörja mitt borttappade hår lite till, sen vill jag äta sen vill jag sova och träna!

Puss & Kram, hoppas ni får en bättre dag än jag♥♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Får man kanske se några bilder på håret? Så illa kan det väl inte vara? :O Puss! ♥

2011-06-28 @ 18:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0