Bilder och lite snack!

GOODEFTERMIIDDAAAGG!! :D

Woo vad härligt och underbart väder det är :D hoppas det stannar länge nu ^^
Håller på att ladda in bilderna till datan just nu, hoppas det finns några fina hehe :D

Idag har jag vart i Arninge, köpte glass och jordgubbar till fika, mummsigt ^^


Annars har jag inte gjort så mycket faktiskt, bara vart med mamma :P fotat någon bild med hennes nya kamera osv :P

Funderar på att se på en film ikväll på datan faktiskt :D som att vi gör om kan jag ine kolla film på Tv som att dvd saken är nerpackad :(


Sitter och hänger i skuggan :D och har solen precis bredvid mig :P

Det är hemskt mina pengar har försvunnit som POFF! kommer inte köpa något på JÄTTE! länge hatar sånt man har ingen aning om vart dem tar vägen eller hur mycket man köper för ingenting, blir så arg på sådant för jag är en sådan person som gillar att ha koll på pengar och var hyffsat sparsam, så är rätt irreterad på mig själv att jag köpt upp alla pengarna jag har!
Usch usch, så har lagt undan mitt bank kort nu så jag inte ska använda de XD






Dont ask!! ;) BUT PUT YOUR HANDS UP DUDE! 
Monkiis ben :O
Vackert ^^
wooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0