Fire.

Är det ingen som förstår, jag är trött på att äns försöka, jag orkar inte mer, vart jag än vänder mig så sviker allt.
Den jag drömmer om, den jag vill vara med, den jag vill dela mitt liv med, den jag trodde man kunde prata med och som förstod en, vet inte äns vem jag är. Hur kan man älska någon man inte äns känner.
Måste man alltid vara glad och lycklig, bara för att jag är kär i dig eller tycker om dig betyder inte det att jag alltid kommer tycka om vad du säger, själv klart kommer jag hata mycket du gör mot mig och du kommer hata mycket jag gör mot dig, men folk kan inte förstå hur jag mår, jag kan inte kontrolera allt, om jag kunde skulle jag se till att aldrig göra någon illa. Om du vore jag kanske du skulle förstå, förstå hur jag känner. Jag kanske inte förstår dina skämt och jag blir sur, varför kan du då inte förstå att jag inte förstår, kan du inte bara göra de dumma jag sa till något roligt, är det så svårt. Är det så svårt att acceptera en förlåtelse? Jag ska bära ringen du gav mig till dagen då du: Give me the fire so i can burn in your place.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0