Godmorgon sömntutor ;)

Idag gick jag upp klockanb 08.20 eller något, inte riktigt säker men iallafall tidigt hehe :D

Klockan halv 11 skaj ag och amy till dante mässan lite kort, och kolla på gymnasie information,, tyckeri nte om sånt men det är nog väldigt nödvändigt :)


Sen förhoppningsvis ska jag in till stan och hitta på något kul, annars drar jag hem och latar mig :D hihihi ^^

Vad ska ni göra idag??

Hur mår jag? Joo tack för att nifrågar, jag mår verkligen bra, men har lite suget av att plugga :s
Men sen när jag väl får saker att plugga önskar jag att jag inte hade plugget hahahaha XD ironiskt!!

Igår var jag med sötnos istan, det var typ drog människor som började bråka,, venne de kanske hitta knark på golvet eller något, hahaha va rätt kul att kolla på iallafall, för dem vinglar lixom runt och så XD

Sen kom en av dem fram och bara heey,, was up niggaa,, till min sötnos såå man bara hahahahaha?

Livet är ironiskt ibland XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0