Grandma pants.. DONE!

VET NI JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ MIDDAG FÖR VI SKA ÄTA PANNKAKOR!!

Idag tog jag hem min egna sydda shorts från slöjden O.o dem ser typ ut som mormor trosor hahaha XD

Måste testa dem sen och se hur de sitter på!! hahahahahah!!
Sen måste jag virka en boll på slöjden för att det är så få gånger kvar,, så hinner inte börja på något stort D: bububu annars tänkte jag försöka sy typ en kjol/klänning eller något  ^^
Hmm vad mer ska man säga???

Att det är fredag imorn wiihooo ^^

Veckorna går extremt fort man hinner inte äns flicka förens det är fredag igen,,, ibland vet jag inte om det är possetivt eller negativt O.o menar jag vill inte åldras såhär snabbt lixom.. heheheh!

I och för sig så kommer juh mormor byxorna passa bra såfall XD

Btw.. min bror blev skit snygg på sitt skolfoto,, jag är avundsjuk D: .....


haha underbart vacker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0