Hej och hejdå.

Jag har bestämt mig för att lära mig 3 accord på gitarr!!

Ärligt jag ska kunna, pch så extremt svårt kan det juh bara inte vara ^^ eller... jo det är svårt :P

Idag blev jag skit lessen för det betyg jag fick i biologi förra året var lögn så jag har lägre,, nu så måste jag förska få upp det, SO provet gick inte heller så bra som jag vill, så måste göra uppgift för att få upp det betyget med.. suck vad mycket det kommer att bli i skolan känner jag..
Så undrar ni var jag är så pluggar jag faktiskt!

Hoppas ni hade en bättre dag ^^

Vi sk äta kyckling med ris till middag.. är bara sugen på kyckling inte ris.. så tänker äta kyckling :)

Är sugen på en glass pappa köpte förra veckan eller förr förra eller något, den va så god och söt,, bäst mot argheten :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0