I made the big misstake tonight.

Vet du hur mycket du sårar mig just nu... vad fan håller du på med egentligen??
Jävla fucking idiot.. önska just nu att jag aldrig fall för dig... vad är det roliga med att leka med folks känslor.. i dont even really get it..

Jävla skit huvud,, har lust att spika fast dig på en sten och sen sänta dig till botten av ett hav.. så ska du få se vart mina tårar faller!! Hur kan man vara så himla okänslig.. vad har jag gjort lixom? INGENTING!!!

Jag trode du älskade mig, men tydligen hade jag fel, fuck kärlek.. tro mig bli aldrig kär, det slutar ändå aldrig som du vill.. helvets piss är det bara, jag ska börja lyssna på mig själv.. hitta aldrig en kille lev ditt liv i skolan, där du hör hemma, där allt alltid stananr hoss dig.. iallafall kan du kämpa upp dem.. och det är betyget!! Lärarna finns också alltid där, de är dina vänner. shit asså fyfan vad jag är trött på skit just nu!

Varför leva i lögn???? Dra åt helvete din jävla idiot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0