jAG VET JAG GER UPP..

Jag vet att jag inte har uppdaterat så bra på sista tiden.
Men jag mår serriöst skit, min mage gör ont som fan, min rygg, jaa mit huvud funkar inte som det ska heller. Jag stressar sönder mig själv, vet ni jag orkar inte leva mitt liv efter att plugga, men tydligen måste man det, och vet ni jag vill bara gråta varje sekund jag ser mitt misslyckande. Jag är negativ och låt mig vara det fö är jag possetiv, blir jag bara mer besviken över mig själv när det går dåligt, så varför vara posetiv?

Jag vill spy, kanske det skulle få mig att må bättre, eller få vara hemma och göra hemma uppgifter i en vecka, jag behöver pause innan jag bryter ihop totalt,, jag är misslyckad men vad fan hjälper det att se hur jävla dåligt det går?

Jag har tappat suget på att ens orka försöka med något.. det är lixom slöseri på glada miner...
Jag mår dåligt från jag vaknar till jag somnar, och det bör inte vara så.... Hur kan man sätta så stor press på barn,, vi är barn och ingenting annat... jag är inte ens sugen på att vilja jobba, gå gymnasiet eller någonting,,, jag kommer misslyckas där med.. fyfan säger jag bara!

Jag har typ fått dommen MISSLYCKAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0