Läs :) ♥

Helvetes jävla skit dag!!

Japp så har denna dag varit..

Har gjort lite på engelska läxan.. men fattar inte vissa saker typ.. eller aa orkar inte fatta de :P

(TEXT) BY:Julia :)

Ååå jag vill försvinna,, försvinna bort till dig och stanna där i din famn för alltid, vore inte det helt underbart, för mig vore det de iallafall, få hålla din hand i min, medan du liggen bakom mig och håller om mig hårt, en känsla av att du aldrig kommer att låta mig gå, få känna hur du andas i min nacke,höra dina snabba hjärtslag, känna hur mitt egna börjar slå i samma takt som ditt, få känna din underbara doft, jag kommer aldrig glömma den, helt fantastisk, få dela alla dessa minnen med dig, jag vill, jag vill verkligen det, tro det eller ej, men jag vill, jag vill ha dig här just nu, jag vill låta mina ömma läppar få möta dina, låta det leda till en romantisk kyss, och kanske lite till, vem vet vad som händer, men mest vill jag bara få sluta mina ögon, och få somna in tätt in till dig, och vakna bredvid ditt underbara leende,som du alltid har, när du sover, jag vill få vakna av att höra dina tunga andetag,få höra hur du gnyr till i sömnen, du kanske drömmer något, något romantiskt, eller hemskt, men jag oroar mig inte, för jag vet att du ligger, tätt in till mig, och jag tätt in till dig, kan vi inte ligga såhär hela dagen, hela natten, och likaså dagen där på, låt mig få hålla din hand i min, låt mig få älska dig för den du är, för jag låter dig älska mig för den jag är,du får mig att längta,längta efter att få bara, vara med dig, för att jag, Jag älskar dig.





Kommentarer
Postat av: Josefin

FAN va fint du skriver!! Du borde ju bli författare<3

2011-11-17 @ 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0