O hejsan :)

Idag var det älvsjö mässan, skit tråkig... så jag och 4 st till var kklara vid 10 och få fick vi 5 dra.. så vi slutade klockan 10, amy och jag åkte in till stan och gick runt lite.

Sen bestämde vi oss för att åka hem.. vilket jag ångrar -.- jag glömde jackan i danderyd såå fick åkta tillbaka.. jag som trodde jag skulle hem tidigt och sova-.-

Ibland hatar jag mig själv en aning väldigt mycket.. fick damp och sulade ett äpple i marken,, blev lite utstirrad,, men men jag är van... :P

Nu sitter jag här, ska snart lägga mig och typ sova, sen ska jag plugga hela kvällen.. blöblöBLÖÖ!!

Vi har matteprov imorn, hoppas det går bra :)

Annars har min vecka vart riktigt bra, förutom magont som jag nu haft i 2 veckor, hur har ni haft det?? :)

Imorn ber jag om att jag träffar min sötnos annars blir jag sur,, annars vorde det extremmt skönt att bara vara hemma sitta i soffan och sova tidigt ^^

Men godnatt för stunden :D♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0