Tjenna,, jag vill ha julklappar!! :D

Heeej!!


Sitter i datasalen och har lektion :D

Eller jaa den börjar snart XD  Vi har No teknik och samma idag så kan jag abra sitta och slappa som att jag är klar med min uppsats!!

Idag går min klass mig på nerverna.. låt mig skjuta dem alla!!

Tur jag har min älskling amy i skolan wiiihooo :D

Lunchen va skiiit god någon kyckling sak med ris nomnomnom!!

Har inte så mycket att säga.. förutom att jag blev extremt sugen på apelsin juice!!! :DDDD GIVE ME!!

Hur mår ni? :)

Asså vet inte vad jag ska skriva O.o

Funderar på att beställa en klipp tid snart, eller något,, sen till husläkaren för vill ta bort en tak på mig själv :D

Jaaa kanske man ska ta hål i örat med O.o

BTW!! vad tusan ska man önska sig i julklapp vad tycker ni? :DDD
Vad ska ni önska er? ;)


Kommer säkert bli några uppdateringar hit och dit :)
Föresten så imorse hade vii nge varmvatten de stängde av de såå man kunde typ inte tvätta sig XD känner mig lite unfresh  men deo och perfym gör suxé!


ME & MY MONKII!!♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: amy

Den där bilden är hetast någonsin. you know it. Hmm, vilket tak ska du ta bort? ;))) Naaam... apelsin juice :ooo lunchen var fan verkligen god :D älskliiinng<3 bubbly^^

2011-11-14 @ 13:17:20
URL: http://apelsiner.blogg.se/
Postat av: amy

Mööp de är ju duu<3 KEEEEVVIIIN! pang hmm nästa gång jag får pengar tror jag :) typ en två tre veckor kanske? ^^

2011-11-14 @ 13:21:35
URL: http://apelsiner.blogg.se/
Postat av: Siri

Jag kommer önska mig en Iphone 4S. Men jag tror inte jag får en sån.

2011-11-23 @ 15:22:27
URL: http://www.brajulklappstips.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0