Tröttis man är ^^

OJ OJ oj oj, känner mig en aning super extremt trött.

Det var trevligt på kalaset, men så fort vi satte oss i bilen och jag lytade mig bakot somnade jag XD

Har stor lust att bra åkta till en person och få sova där ^^

Men sover jag nu, kommer jag inte kunna sova sen, och det blir inte bra som att det är skola imorn hehe :)

För att vara ärlig kommer jag typ inte ihåg vad jag gjort på lovet, känns inte som jag vart medveten under dessa dagar O.o scaarryyy!!

Ska kolla lite på skol uppgifter nu, se om det är något jag ska göra eller om jag ska bara sitta och göra aboslut ingenting :)

Ååå annars är jag sjukt sugen på att måla eller baka även fast jag inte kan något av de XD heheheh men får väl lära mig.. någon dag... ahaha :D

Imorn första timmen ska vi föresten till ungdoms mottagningen :P .....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0