Truttiliduuu :D

Godmorgon.

Vaknade halv 12 idag, kollade klockan och blev lie irriterad att den va så mycket men men xD


Idag hade jag tänkt att först kolla igenom skolarbeten som ska bli klara, sen bara ta det lugnt ^^
Känner att jag inte riktigt orkar göra något idag :)

Men senare i eftermiddag ska vi till mina kusiner och fira Emma för att hon fyller år GRAATTIIIIS :D♥♥♥

Det ska bli kul att åka dit, rätt skönt ^^


Just nu sitter jag egetligen bara och kollar på tv, och kom på att jag vart dålig på att skriva på bloggen så jag kände för att skriva ett inlägg dåra, ni får ursäkta mig :)

Just nu har jag inte så mycket idér på vad jag ska skriva heheh :P

Men jag vill noppa ögonbrynen alltså gå och få dem fixade, någon som vet fina former eller något? hahaha vettefan något om sånt XD

Ska försöka uppdatera mer än 1 gång idag :)



Man blir alltid lika skrämd när man vaknar upp och kollar sig i spegeln... hehehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0