Meningar.

Hur gör man när folk ena dagen är världens gulligaste, för att sen andra dagen bli, någon helt annan. 

Du är inte personen som mitt hjärta föll för, gjorde jag något fel, eller är du bara rädd för att bli kär?

Det är som att du inte kan lita på mina ord, men tro mig jag litar inte på dina heller, vi har något gemensamt.

När jag säger att jag skanar dig, då menar jag det från djupet av mitt hjärta, jag lovar jag ljuger inte.

Och nej jag är inte redo att säga de orden du och både jag vill höra, låt inte allt gå för snabbt fram, det blir bara läskigt.

Jag och du vi är inte som andra, vi kan knappt komunicera, men vi gör vårat bästa, vi kämpar, ihopp om att det ska bli bra.

Ge mig en chans att få vara den jag är, tycker du inte om mig för den jag är, då är det inget jag kan göra åt de.

Du kanske inte är den vackraste, men det är inte jag heller, men vem tusan bryr sig, du har ett vacker hjärta.

Jag kan inte tvinga dig att vara på ett sätt, för så fall skulle du inte vara den du är, right?

Skäms du över mig? då käms jag över dig som behöver skämas över mig, och jag ber om ursäkt för att jag skämmer ut dig, förlåt.

Är du bara ute efter en sak, låt mig vara, är du ute efter att få reda på vem jag är, du är välkommen att försöka.

Ge mig inte kärlek, om du inte är redo att förstå att du kan krossa mitt hjärta, för jag vill inte göra desamma.

Lita på dig själv, du käner dig själv bäst, och du vet om den personen är rätt för dig.

Tänk inte på att gifta dig, ta tiden ni har tillsammans på ett underbart sätt, och lev eran tid tillsammans så som ni vill ha det.

Ingen kan stoppa dig från att älska, älska bara inte fel.



Some words from me ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0