Story?

Godkväll eller någonting :)

Hur är ni? ^^ eller du eller något -.- XD

Idag vart det skola, det va väl segt men gick ändp snabbt tror jag :)

När jag kom hem gjorde jag varm choklad kollade tv, sen hoppade in i duschen och sen lagade mat med mamis :D

Och nu sitter jag här, latis? YES!! :D

USCH vi har eng läxa typ 40 ord i böjningar -.- ooguud, men tror jag kan de flesta (hoppas jag) :D

Asåå jag börjar bli förbannad på finnar.. varför finns dem? kan de inte dö? blöö vill ha något som hjälper mot finnar.. men vad?!! rawr! ^^


japp sådär är det..
Men så där kunde det ha varit...
Du kunde ha gett mig ett sånt där....
Defenetivt sanningen.....
Om det var så skulle jag dansa för tillfället......

But how does it end?.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0