1-7 :D♥ saker man funderar på :)

Sitter och lyssnar lite på musik ^^

Jag börjar fudera lite på olika saker :)

1. Ska jag ta ett hål till i örat eller flera, eller inga? det är ett stort fråge tecken där!! :)

2. Ska man typ testa att ändra frisyr eller något? Hmm har tänkt på mittbena men tror inte jag passar så bra i de, ser lixom extremt LITEN UT!  Vad finns det för frisyrer man egentligen kan ha?

3. När ska jag få pierca mig eller tattueraa!!!??? :O det är lixom typ 3 år kvar och eller 3 eller jag vet inte orkar inte räkna hehe XD

4. Vad skulle jag tattuera eller pierca mig? :O tips? :D hihihi ^^

5. Ska jag byta namn? för det finns aldrig sånan där halsband med ett J på D: orättvist!!

6. Kommer inte på något mer att fundera på. :P

7. Jag saknar någon extremt mycket just nu :D ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0