Have a nice day :D

WOAH!


Morning :D


Usch imorse va jag hoss tandläkaren och då menar jag i MORSE!

Det var till och med svin kallt ute,, solen va inte äns uppe O.o

Men jag åkte 10 i 7 till tandläkaren för att ha tiden 07.15 wow,, snacka om att dem ger ungdommar tidig tid :O

Men seeen öppnas dörren till väntrummet och en SÅÅ SÖÖÖÖÖT kille kommer in jag bara ♥____♥'
Och där satt jag lixom med typ pjamas XD för skulle hem sen och duscha och allt sånt!

Och snart ska jag till praoen :)

Iallafall den där killen WOOW! :D

Nog om han :)

Hur mår ni i dag, jag mår bra men väldigt trött,, har ont i ögonen och huvudet D: :D


Vad händer idaaagg? waaait its FREDAG! wiihooo :D haha ^^

Ingen aning vad jag ska göra bara ta de lugnt tror jag vara hemma häcka vid datan eller något som jag är väldigt road och bra på :D

Vi hörs sen :D♥



OUTFIT!! :) borde ha rakat benen lite innan XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0