I just wan´t you to hold me in your arms tight. ^¤^

Godkväll alla söta och underbara ^¤^

Har vart med amy, så mysigt älskar hon verkligen,, den bästa kompisen man kan ha,, hon är så lik mig vi är så lika,, vi är godisråttorna som rullar fram på gatorna :D

Vi va först hemma hoss mig lagade mat till familjen, sen gick vi och köpte godis och gick runt och pratade.
Älskar prata med min Monki ^^

Ska bli skönt att få vara med henne varje dag sen när skolan börjar igen :)

Imorn börjar jag 8.20 för ska följa med på 3:orna till biblioteket ^^
Så kommer nog sluta rätt tidigt imorn, men då ska jag hem och plugga hade jag tänkt mig.

Vill försöka bli klar med allt som jag borde. :)

Jaa och imorn ska jag på konstert med familjen också, så vi kommer åka in till stan lite tidigare för alla utom pappa slutar hyffsat tidigt, så ska vi gå runt och kolla, sen äta mat med familjen i stan och sen gå på konsertden ska bli riktigt kul faktiskt, är inte överförtjust i gruppen, men de kanske ändrs efter jag sätt dem live :)

Men det bästa är ändå att bara få gå med sin familj ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0