Lite ord från mig :)

Människor sluta att ljuga och börja att tala sanningen.

Vist ljug om vissa grejjer som inte är det bästa att säga, men snälla tala saning när det verkligen behövs.

Varför ska man gå runt och fundera och tänka och ha ångest över något man inte ens vet vad svaret är på.

Om du bara hade svarat sanningen från början istället för du får "veta sen" eller "vet inte", om du bara hade sagt sanning hade du sparat mycket tid av mitt liv.

Tänk vad mycket annat jag kunde ha tänkt på, eller tänk vad mycket andra saker jag kunde gjort i stället för att vänta på ett sms från dig.

Eller tänk om jag hade fått chansen att säga vad jag tycker om dig och de vi hade i stället för att bara gå och dölja båda två, vist man kan skratta åt sanningen själv, men tänk om någon hade börjat känna äkta?

Sanningen är verkligen de man måste säga vid vissa tillfällen.
Man vill inte att folk ska ta fel.
Eller du själv.
Tänk att inte veta alls, det bara snurrar i huvudet.
Man blir trött och orkar inte längre.
Du vill bara sova och sova och önksa allt i drömmen fortsatte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0