Night people :) ♥

Känner mig duktig, har lyckats skriva 3 sidor av 4 men ärligt har ingen aning om de jag skrivit låter rimligt i huvetaget, ska be pappa läsa imorn. Men först ska jag skriva klart uppsatsen om ett hållbart samhälle :)

Imorn är det FREEDAAAG! oo ska typ träffa en person då som är engelsk,, hoppas på att han ska kunna lära mig prata engelska för jag suger verkligen på det, och han kan typ inte ett ända ord på svenska så fråga mig inte om hur vi ska kuna komuikisera men det får återstå och se :D

Måste köpa mjukisar i helgen, har inga de är POOFF!!
Sen imorn är det sista dagen på prao platsen hoss 3:orna med,,ska bli lite skönt saknar folk i min ÅLDER! men älskar dem ändå,, tur dom är i skolan så man bara kan hälsa på :D om jag nu skulle vilka de... hahahaha! evil jag är..

Och den här gången tänker jag inte ta med mig något för att vara snäll,, för sist så blev de missbildade bullar XD antar de smakade typ skit!

Iallafall ni får sova så gott så hörs vi imorn :D byyee!♥♥♥


För att vara ärlig längtar lite efter snön ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0