Nom nom nom :D in my dreams XD

Hejsan..

Hade juh NO provet idag jag faila sönder.. de jag trodde skulle komma kom inte i huvudtaget det var frågor på någon jävla text, 1. jag fattade inte frågorna 2. jag fattade inte texten XD men hoppas jag får g iallafall ^^


Sen lite senare vid 7 ska jag vara hoss min morfar.. yippiee.. not!

Hoppas mina kusiner kommer iallafall.. och hoppas dem har god kaka eller något annars blir jag arg!! XD

Är jätte sugen på typ glass maränger.. det var alternativ ett med choklad sås också.. nummer 2 är grilladkorv med bröd och ketshup och så sen varmchoklad med grädde nom nom nom :D


Vad är ni sugna på? ^^



Se vad gott :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0