Städig dag...

OKEEEEEEEEEEEEJ!

Har städat mitt rum i 2 timmar nu,, asså jag ska slänga halva mikn garderob det är såå mycket kläder jag typ inte ens tycker om eller använder O.o

Nästa helg blir det nog att rensa ur :)

Åt nyss lunch och har ksit ont i magen och huvudet :( hoppas jag inte blir sjuk!

Sen kommer gäster då vi ska fira min bror,, ORKAR INTE! han går mig på nerverna, och idag har jag typ bara lust att sitta i trosor och linne -.-

Men hoppas ni får en jätte bra dag :D

Gammal bild... ful som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Nille

Måste säga att jag inte håller med dig, Du ser bra ut och den bilden var helt underbar. Kanske beror på att jag är svag för tjejer i tighta jeans med fin bak :)

2011-10-12 @ 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0