Tjena människoor i världen någonstand vet inte vart O.o

Iallafall igår hade jag det jätte trevligt hoss mormor med kusiner och såå.. men jag är en annin död har vart de sen igår morse inte så kul, ogillar att vara trött hela tiden!


Idag åkte jag hem,, så har tränat och såå, och nu latar jag mig framför datan :)

Vad händer imorn?

Joo imorn är det så att det är min första prao dag!! WOOAAH!

Ni är välkommna dit bara ni hittar ;)

Iallafall har ingen aning om hur man tar sig dit,, så my father följer mig :D

Men han måste då jobba över -.- taskig jag känner mig,, bara jag hittar därifrån..

Ni som känner mig vet att jag och tåg/bussar jaa komunalt helt enkelt inte är vänner, det funkar aldrig, jag kommer typ alltid fel av någon konstig anledning haha skit kuull.... inte när man är i situationen men efterråt skrattar man bara åt de ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0