TJENNAA VÄRLDEN! :D

Tjenna!!

Har suttit och pluggat i drygt en timme och kanske 15 min :)

Underbar dag som vanligt :D

Hahah en kille i 3:an är såå skön,, jag bara men nu ska du lära dig att säga en komplimang till alla som sitter här,, han bara aa okej dåå.. duu är störd i huvudet.. och du ser ut som en toalätt och du är de som finns i,, och du är den där konstiga långa... hahahahahaha ÄLSKAR HAN!

Han har typ min humor :D  Hahaha önska jag kunde följa han i livet och se hur han blev när han blir äldre!

Iallafall idag harj ag typ bara haft svart,, man skulle kunna tro att jag sörjer något,, men det gör jag faktiskt,, sörjer den extremt äckliga skolmaten idag,, alla sa att de bara ville spy upp den XD haha villket jag höll med om till 110%!!

Den enda färgen jag haft förutom svart, är vit och vantar med lite rosa aktigt på XD sen rosalila skor :)

Är de bra med alla föresten? :)


jag vill få noppade ögonbryn :( bara lite sådär random :D  fast vill de :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0